Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова Поштазгідно тарифів перевізника Посилка в кредит у Новій пошті Як можна дізнатися свій кредитний ліміт ● у відділенні Нової пошти з паспортом та довідкою ІПН ● у додатку Нової пошти в особистому кабінеті - розділ «Посилка в кредит» Як скористатися ● Обери бажану річ вартістю від 1000 грн та замов з післяплатою у Нову пошту ● Прийди до відділення з паспортом і кодом ● Скажи касиру, що хочеш забрати посилку в кредит ● Надай документи, підпиши договір та забирай замовлення Умови Без першого внеску Сума – від 1 000 до 100 000 грн Строк – 12 місяців Ставка – 0,00001% річних Комісія – 3,5% на місяць Можливе дострокове погашення без штрафів та додаткових комісій Сплачуй кредит за посилку щомісяця рівними частинами протягом року. Графік платежів буде розписаний у паспорті кредиту, а посилання на нього отримаєш у повідомленні під час оформлення кредиту. Сплачувати можна трьома способами: ● У мобільному додатку Нової пошти в «Особистому кабінеті». ● У відділенні Нової пошти карткою або готівкою. ● Самостійно за реквізитами НоваПей Кредит у будь-якому банку чи онлайн-сервісі. Кредитує компанія НоваПей Кредит, яка є частиною фінансової групи НоваПей та входить до великої родини Нової пошти. Ліцензія ТОВ «НоваПей Кредит» на надання коштів у позику, зокрема на умовах фінансового кредиту, видана Нацкомфінпослуг, розпорядження № 163 від 26.01.2017 р. Детальні умови: https://novapay.ua/credit/
- Укрпоштавиключно при повній передоплаті за товар, та тільки посилки до 30 кг
- Самовивіз
- Meest ПОШТАвиключно при повній передоплаті за товар, та тільки посилки до 30 кг
- Deliveryвиключно при повній передоплаті за товар
Способи оплати
- Пром-оплата
- Післяплата
Гарантія:
Згідноз цією гарантією, Продавець зобов'язується передати Покупцеві виріб належної якості, що відповідає встановленим вимогам, придатний для цілей, для яких вироби такого роду звичайно використовуються, протягом визначеного у цій гарантії періоду часу (гарантійного строку). Скористатися перевагами гарантії можливо за умови, що несправності пристрою викликані дефектом, пов'язаним з його виробництвом, з урахуванням дотримання правил експлуатації, викладених в «Керівництві користувача», і протягом гарантійного терміну.Гарантійні зобов'язання дають право Покупцеві на безкоштовний гарантійний ремонт у сервісному центрі протягом терміну, зазначеного в цьому гарантійному талоні. Продавець гарантує справність проданих виробів і відсутність виробничих дефектів на момент продажу, забезпечення ремонту або заміни виробів у разі неусувної несправності. Продавець не надає жодних інших, явних або неявних Покупцем, гарантій, окрім зазначених вище, в тому числі гарантії сумісності з іншими виробами Покупця і гарантії придатності виробу для якої-небудь конкретної мети. Гарантія діє відносно виробу, комплектація якого відповідає проданому.
Будь-які зміни конфігурації виробу, що вимагають розкриття корпусу, повинні проводитися Продавцем або з його відома. Заміна виробу на аналогічний проводиться при виявленні в ньому істотних дефектів, що виникли не з вини Покупця, пред'явленні цього гарантійного талона, розрахункового документа, збереженні товарного вигляду, повної документації та заводської упаковки. Рішення про заміну виробу при приймає Продавець.
Поставивши свій підпис Покупець засвідчує, що він перед початком експлуатації товару уважно ознайомився з правилами експлуатації, викладеними в наданій виробником (продавцем, виконавцем) документації на товар, зобов’язується користуватися товаром в особистих не комерційних цілях згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару (виконавцем) в експлуатаційній документації.
Гарантія недійсна у випадках, коли:
• пристрій використовувався в цілях, що не відповідають його прямому призначенню;
• дефект (включаючи пошкодження поверхонь пристрою) виник після передачі пристрою споживачеві і викликаний неправильним і (або) недбалим поводженням, неправильним транспортуванням, обслуговуванням, використанням і (або) зберіганням пристрою покупцем;
• пристрій має дефекти, що виникли в результаті неналежних умов експлуатації (короткі замикання, перевантаження, механічні, електричні та
Будь-які зміни конфігурації виробу, що вимагають розкриття корпусу, повинні проводитися Продавцем або з його відома. Заміна виробу на аналогічний проводиться при виявленні в ньому істотних дефектів, що виникли не з вини Покупця, пред'явленні цього гарантійного талона, розрахункового документа, збереженні товарного вигляду, повної документації та заводської упаковки. Рішення про заміну виробу при приймає Продавець.
Поставивши свій підпис Покупець засвідчує, що він перед початком експлуатації товару уважно ознайомився з правилами експлуатації, викладеними в наданій виробником (продавцем, виконавцем) документації на товар, зобов’язується користуватися товаром в особистих не комерційних цілях згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару (виконавцем) в експлуатаційній документації.
Гарантія недійсна у випадках, коли:
• пристрій використовувався в цілях, що не відповідають його прямому призначенню;
• дефект (включаючи пошкодження поверхонь пристрою) виник після передачі пристрою споживачеві і викликаний неправильним і (або) недбалим поводженням, неправильним транспортуванням, обслуговуванням, використанням і (або) зберіганням пристрою покупцем;
• пристрій має дефекти, що виникли в результаті неналежних умов експлуатації (короткі замикання, перевантаження, механічні, електричні та